Jungblibe und bereit für fast alles ?

Mann sucht Frau

Jungblibe und bereit für fast alles ?
CH - Aargau
Mann
Frau
1969

Ich bi e 54-jährige Junggeselle, wo jung blibe isch und s Läbe in volle Züg gniesst. Mini Leidenschaften sind vielseitig und ich bin immer uf dr Suechi nach neue Abentüür. Egal ob ich mit mim Töff underwägs bin, in de Bärge wandere oder uf Klettersteige mi Glück versuech - ich liebs, aktiv z sii und d Natur z erkunde. Aber au gmüetlichi öbe deheim, wo ich zum Bischpil en guete Film luege, ghöret für mich dezue.

Neben mine Outdoor-Interesse bin ich au gern unterwägs und entdecki neui Städt. Ich lieb au sehr kleineri Wucheänd usflüg in fremdi Städt oder Dörfli.
Ich wurd mi freue, die Erfahrige mit ere guet gelaunte Frau z teile, wo au jung blibe isch unds Läbe locker nimmt.

Für mich isch es inordnig, dass mir nid immer alles zäme mache mühen und uns gegeseitig Freiraum gönne. Trotzdem gniesse ichs, Zit s zweit z verbringe und d Zweisamkeit mit dir z geniessen.

Übrigens bin i vo Rhyfälde AG

Ps. Dr Bart isch sit kurzem kurz aber d Bilder sin nit älter wie 6 Monet.
Wenn du en Frau bisch, wo s Läbe änlich locker nimmt und gern lacht, denn würd ich mich freue, dich kennezlerne. Schrib mir gern en Nachricht, wenn du interessiert bisch. Ich freu mich, vo dir z ghöre!
2092
04.09.2024